Skontaktuj się z nami
Dane Spółki
DMS Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 13
44-203 RYBNIK
NIP: 648 255 49 11
Santander Bank Polska 43 1500 1214 1211 3003 0852 0000
Sygnaliści - procedura zgłoszeń
Wszelkie nieprawidłowości dotyczące naruszenia lub zaniechania związanego z funkcjonowaniem DMS sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, które są niezgodne z przepisami prawa lub regulacjami wewnętrznymi spółki lub są sprzeczne z przedmiotem lub celem tych przepisów lub regulacji można zgłaszać do wyznaczonej przez zarząd osoby.
Podejrzenie wystąpienia lub wykrycie zdarzenia można zgłosić w formie:
Zgłoszenia ustne przyjmowane są przez osobę wyznaczoną do przyjmowania zgłoszeń osobiście (po uprzednim uzgodnieniu terminu zgłoszenia) lub za pośrednictwem platformy Microsoft Teams.
Adres siedziby:
ul. Przemysłowa 13
44-203 Rybnik
Zgłoszenie zdarzenia powinno zawierać co najmniej następujące informacje:
- elektronicznej na adres mailowy: sygnalisci@seastar.pl
- przesyłki pocztowej, skierowanej na adres DMS sp z o.o. z dopiskiem "do rąk własnych osoby przyjmującej zgłoszenia naruszenia prawa",
- przesyłki złożonej bezpośrednio do osoby wyznaczonej przez zarząd do przyjmowania zgłoszeń.
Zgłoszenia ustne przyjmowane są przez osobę wyznaczoną do przyjmowania zgłoszeń osobiście (po uprzednim uzgodnieniu terminu zgłoszenia) lub za pośrednictwem platformy Microsoft Teams.
Adres siedziby:
ul. Przemysłowa 13
44-203 Rybnik
Zgłoszenie zdarzenia powinno zawierać co najmniej następujące informacje:
- opis i przebieg zdarzenia,
- dane osoby/podmiotu, których dotyczy opisywane zdarzenie,
- kontekst wystąpienia zdarzenia (czas, miejsce, okoliczności, ew. świadkowie),
- czy zdarzenie zostało zgłoszone do innego organu (jeżeli tak, do jakiego).
- zgłoszenie może zostać dokonane przez prawnego pełnomocnika sygnalisty,
- zgłoszenie może być anonimowe lub imienne.